Zgłoszenia przyjmujemy w dni robocze w godzinach 8:00 do 16:00. Nasz serwisant skontaktuje się z Państwem, najszybciej jak będzie to możliwe.
Nazwa produktu * Model *
Numer seryjny * Data zakupu urządzenia *
Opis usterki *
Załącz plik *
Dodaj załączniki:
Skan/zdjęcie karty gwarancyjnej produktu
Możesz także dołączyć: zdjęcia usterki, skan/zdjęcie faktury i/lub umowy
Dozwolone rozszerzenia plików: doc, docx, jpg, png, pdf, mp4, avi
Instytucja * Lokalizacja urządzenia * Osoba kontaktowa *
Telefon * E-mail *
Dodatkowe uwagi
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w powyższym formularzu, w celu nawiązania kontaktu/udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie przez pracownika firmy Milklab.* Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną na podany powyżej adres poczty elektronicznej wysyłanych przez firmę Milklab. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w powyższym formularzu w celach handlowych i marketingowych przez firmę Milklab oraz podmioty trzecie.